میز شینه هیدرولیک

انواع میز های شینه هیدرولیک پایا پرس در ساخت تابلوهای برق کاربرد دارند( برای رسانش جریان الکتریکی، زمانی که آمپر پنل بالاتر از 125 آمپر باشد) به جای کابل از شینه های مسی استفاده می کنیم. شینه پروفیلی است که سطح مقطع آن به گونه ای بهینه طراحی شده است که کمترین مقدار مقاومت را در طول فرآیند انتقال جریان ایجاد کند. فرآوری شینه در تابلو برق نیاز به برش، پانچ و خمش شینه مسی را در کارگاه شرکت سازنده تابلو برق ایجاد می کند. با توجه به حساسیت پردازش شینه (قیمت بالای شینه های مسی – سختگیری وزارت نیرو و واحدهای توزیع) دقت در عملکرد این ماشین آلات در طراحی و تولید این محصول در اولویت قرار دارد.

مدل: HBC-A

دستگاه خم ، برش و پانچ

این سری از دستگاه های میز شینه 3 در 1 هستند، به این معنی که شینه ها می توانند به طور کامل (خم، برش، پانچ) بر روی این دستگاه ها پردازش شوند. مهمترین ویژگی این سری از دستگاه های میز شینه پایاپرس این است که 3 اپراتور می توانند روی هر سه ایستگاه به طور همزمان بدون وقفه در عملیات دیگری کار کنند و دلیل آن مجهز بودن این سری از دستگاه ها به 3 پک پاور است. تفاوت بین مدل: HBC-A120 و HBC-A160 فقط حداکثر اندازه شینه قابل پردازش است، A120 قادر به پردازش شمش های تا سایز 120*12 میلی متر است در حالی که A160 قابلیت انجام عملیات بر روی شمش ها تا سایز 160*15 میلی متر را داراست. 

 

busbar-machine

مدل: HBC-B

میز شینه خم ، برش و پانچ

ستگاه های سری HBC-B دقیقاً مانند سری A هستند اما تنها با یک تفاوت، تنها تفاوت دستگاه های میز شینه سری B این است که اپراتور قادر به کار در هر ایستگاه در یک زمان است و دلیل آن مجهز بودن این دستگاه ها تنها به یک پاور پک است. بدین معنی که در هر بخش این دستگاه می بایست به صورت جداگانه کار کرد و امکان کار همزمان بر روی آنها نیست. سری HBC-B در واقع نسخه جایگزین سری HBC-A می باشد با این تفاوت که دارای قیمتی اقتصادی تر است و تنها با یک ویژگی کمتر می تواند جایگزینی مناسب برای صنایع با توان مالی کمتر باشد.

 

مدل: HBC-BE

دستگاه های میز شینه خم کن

دستگاه های خم کن شینه یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در صنعت می باشد. شرکت پایاپرس دو دستگاه خم کن شینه را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که می تواند شینه ها را تا سایز های 120*12 میلی متر و 160*15 میلی متر خم کند. همانطور که می دانید شینه ها باید به اشکال مختلف خم شوند تا به دلایل مختلف داخل تابلوهای برق نصب شوند. این ماشین‌ها شامل انواع قالب‌های خمشی مانند قالب خم Z، قالب خم شکلاتی، قالب خم نری و دیگر قالب های خم برای رفع تمام نیازهای خمشی شینه می باشند.

 

مدل: HBC-CP

دستگاه های برش و پانچ

سری CP نیز مانند سری های دیگر دارای دو مدل هستند که می توانند شینه ها را تا 120*12 میلی متر و 160*15 میلی متر برش داده و پانچ کنند. این دستگاه‌ها مجهز به دو پاور پک هستند که به اپراتورها اجازه می‌دهد تا روی هر ایستگاه به طور جداگانه به طور همزمان کار کنند تا فرآیند پانچ و برش شینه ‌ها را سرعت بخشند. کاتر و پانچر به کمک "خطکش دیجیتال طولی" در محل قرارگیری سوراخ ها و برش ها بسیار دقیق هستند. استاپر طول قابل برنامه ریزی برای 20 موقعیت قابل برنامه ریزی است.

 

مشاوره رایگان

به مشاوره نیاز دارید؟

با ما تماس بگیرید و سوال خود را بپرسید،

ما در کنار شما هستیم...

    سایر محصولات

    5/5 - (41 امتیاز)