1

تنظیم کننده جک

به منظور بالا و پایین بردن کلگی

2

HMI

جهت دادن دستور العمل ها و دریافت بازخورد از دستگاه

3

امکان تعویض سریع قالب ها

امکان تعویض سریع قالب ها به تسهیل کار با این دستگاه کمک می کند

4

پدال پایی

برای حرکت بازوی هیدرولیک به عقب و جلو و برای انجام عملیات در حالت خودکار استفاده می شود

hydraulic busbar bending machine
hydraulic busbar bending machine

دستگاه میز شینه مدل: HBC-PC120

دستگاه پانچ، برش و خم شینه

دستگاه سه کاره (قابل حمل)

دستگاه میز شینه کارگاهی

 

دستگاه میز شینه کارگاهی یکی از پرطرفدارترین دستگاه های ما می باشد. دلیل محبوبیت این دستگاه در بین سایر دستگاه ها ساختار کوچک آن است و حتی در کارگاه های کوچک هم میتوان از آن استفاده کرد. همچنین با کمک این دستگاه می توانید هر سه عملیات پانچ، برش و خم را بر روی شینه آلومینیومی و مسی انجام دهید. . دستگاه میز شینه کارگاهی در واقع یک دستگاه شینه 3 در 1 است اما با قیمتی مقرون به صرفه و همچنین ساختار کوچکتر، بنابراین افراد بیشتری در این صنعت می توانند این دستگاه میز شینه کارآمد را خریداری کنند. این دستگاه نسخه کوچک  HBC-A120 ولی تنها با یک  پاور پک می باشد. اما تفاوت این دستگاه با HBC-A چیست؟! تفاوت این دستگاه این است که میز شینه کارگاهی فقط با یک پک پاور کار می کند، و این بدین معنیست که شما نمی توانید از همه ویژگی های آن به طور همزمان استفاده کنید و باید کلگی ها را تغییر دهید تا عملیاتی که در حال انجام آن هستید را تغییر دهید. برای مثال، اگر فرآیند برش را روی یک شینه انجام می‌دهید و اکنون باید روی آن هم پانچ هم ایجاد کنید، باید کلگی برش را در آورده و کلگی پانچ را جایگزین آن کنید. نکته مثبت این دستگاه این است که فرایند تغییر کلگی ها به سرعت قابل انجام است. تفاوت دیگری که می توانید در روند کار این دستگاه مشاهده کنید این است که این دستگاه قابلیت برش و کابلشو نمودن کابل های مسی و آلومینیومی را نیز داراست. همانطور که در بالا ذکر شد فقط با تغییر کلگی می توانید عملیات مورد نظر خود را بر روی کابل ها نیز انجام دهید. ظرفیت کلگی کابلشو تا 300 میلی متر مربع و برش کابل تا 240 میلی متر مربع می باشد. ظرفیت خمش، برش و پانچ شینه در این دستگاه تا 120 × 12 میلی متر می باشد. در قسمت پانچ، سایز قالب های گرد از M6 تا M18 می باشند که به همراه دستگاه ارائه می شوند. (قالب های مستطیلی و لوبیایی اختیاری هستند).

دقت بسیار بالا در این دستگاه نقش اصلی را دارد. با کمک "خطکش دیجیتال طولی" می توانید بهترین و دقیق ترین نتایج را از هر بخش دریافت کنید. همچنین این دستگاه اخیراً به صنعت 4.0 مجهز شده است که به شما در دریافت بازخورد از دستگاه در هر زمان کمک می کند.

معرفی

اطلاعات فنی

ویژگی های میز شینه کارگاهی مدل HBC-PC120

 

این دستگاه میز شینه قادر به برآورده کردن تمام خواسته های کاربر در زمینه ی پردازش شمش های آلومینیومی و مسی (پانچ، برش، خم) و همچنین برش و کابلشو نمودن کابل های مسی و آلومینیومی می باشد. بنابراین این دستگاه می تواند برای تمامی افرادی که با شمش های مسی و آلومینیومی و همچنین کابل ها  سر و کار دارند و همچنین برای آن دسته از کاربرانی که کارگاه های کوچکی دارند انتخاب خوبی باشد. فشار کاری این دستگاه 150 بار، توان 1 × 1.5 کیلو وات و ولتاژ 220 ولت – 1/50 هرتز می باشد.

سیستم هیدرولیک دو طرفه

همانطور که می دانید یک سیستم هیدرولیک از روغن یا مایعات دیگر برای تغذیه پیستون سیلندر در راستای رسیدن و انجام عملیات خاصی استفاده می کند. این سیلندر ها به دو دسته تقسیم می شوند از جمله:

الف) سیلندر هیدرولیک یک طرفه

ب) سیلندر هیدرولیک دو طرفه

در این مورد، ما فقط به "سیستم هیدرولیک دو طرفه" توجه می کنیم و دلیل آن این است که در همه دستگاه های پایاپرس از جمله میز شینه کارگاهی فقط از سیستم هیدرولیک دو طرفه استفاده شده است.

حال، «سیستم هیدرولیک دو طرفه» چیست؟

این سیستم شامل یک سیلندر دو طرفه که از دو جهت استفاده می کند می باشد که قدرت کامل هیدرولیکی خود را در هر دو جهت به شما می دهد. اگر به پرس کردن و بالا رفتن جک هیدرولیکی با سرعت عمل بالا نیاز دارید، سیستم هیدرولیک دو طرفه مناسب کار شما می باشد. دستگاه میز شینه کارگاهی اخیراً مجهز به فناوری صنعتی 4.0 شده است که می تواند به کاربران در امر گزارش گیری از عملکردشان با دستگاه در هر زمان کمک کند.

HBC-PC120مدل

خم، برش و پانچ شینه ی مسی به صورت جداگانه

(پرس کابلشو/کاتر کابل) (اختیاری)

عملکرد
تا 120 × 12 میلی متربرش
تا 120 × 12 میلی مترخم

قالب های گرد از سایز: M6 تا M18

سایز کابلشو/برش: تا 300 میلی متر

پانچ
میکروسوویچکنترل کننده ی خم

قالب خم Z (اختیاری)

قالب خم نری (اختیاری)

قالب های خم
مرکز یاب لیزریمرکز یاب پانچ
1عدد پک هیدرولیک دو طرفهسیستم هیدرولیک
150 بارفشار کاری
1.5×1 کیلو واتدرجه توان
220 ولت – 1/50 هرتزولتاژ
روغن هیدرولیک H68 – 20 لیترروغن

70 × 60 × 100 سانتی متر

ابعاد میز اصلی

راهکارهای پیشنهادی

سوالات پر تکرار

ابعاد دستگاه چقدر می باشد؟

ابعاد این دستگاه 100 × 120 × 101 سانتی متر است.

ظرفیت پرس کابل چقدر می باشد؟

ظرفیت پرس کابل ها تا 300 میلی متر مربع است.

ظرفیت برش کابل چقدر می باشد؟

ظرفیت برش کابل تا 240 میلی متر مربع است.

اندازه قالب های گرد در قسمت پانچ چه مقدار است؟

سایز قالب گرد از M6 تا M18 هستند.

ظرفیت خمش شمش تا چه سایزی می باشد؟

ظرفیت خمش تا 120 × 12 میلی متر است.

مشاوره رایگان

به مشاوره نیاز دارید؟

با ما تماس بگیرید و سوال خود را بپرسید،

ما در کنار شما هستیم...

    سایر محصولات

    5/5 - (63 امتیاز)